Bezorgmogelijkheden Béaba webshop

 


Wie brengt mijn pakket thuis?

Je hebt bij ons een flinke keuze aan bezorgmogelijkheden. Onze webshop kiest op basis van je aankoop de beste vervoeder. Onze webshop geeft exact aan wat de mogelijkheden zijn. De vervoerders bezorgen van maandag t/m zaterdag. Wij streven er naar het pakket de volgende werkdag bij je te laten bezorgen. België 2 dagen omdat DHL je pakket overdraagt aan Bpost. Voor producten die door de brievenbus passen zal de kassa automatisch brievenbuspakje laten zien.

Is mijn pakket verzekerd tijdens transport?

Kies je in het kassaformulier voor Pakket dan is deze tijdens het vervoer verzekerd tegen beschadiging of verlies en traceerbaar. Bij kleine producten die door de bievenbus passen zal je ook brievenbuspakje te zien krijgen. Deze zendingen zijn ook verzekerd en traceerbaar.

Ik was bij de eerste afleverpoging niet thuis!

Er zal ook een poging worden ondernomen het pakket bij buren af te leveren. Je zal een briefje in de brievenbus vinden waarop deze informatie staat. Als buren het pakket niet willen aannemen of niet aanwezig zijn, zal de vervoerder het pakket de volgende werkdag opnieuw bij je aanbieden.

Ik was bij de 2e afleverpoging ook niet thuis!

Check je brievenbus, want je kunt het pakket vanaf de volgende werkdag afhalen bij het dichtstbijzijnde Postkantoor, Business point of Servicebalie (afhankelijk van de vervoerder). Vergeet niet een legitimatiebewijs mee te nemen bij het afhalen van het pakket.
Let op: indien een pakket op vrijdag voor de tweede keer wordt aangeboden en het pakket dan niet aangenomen wordt, dan ligt het waarschijnlijk vanaf maandag op de afhaallokatie.

Ook op zaterdag?

Ja, dit is mogelijk. De meeste vervoerders bezorgen ook op zaterdag. Plaats de bestelling op donderdag of vrijdag.

Ik heb een schade!

Heel vervelend, maar helaas kan dit een keer gebeuren. We zullen dit zo correct mogelijk oplossen. Maak altijd melding bij de chauffeur! Maak daarna foto's voor je verder gaat met uitpakken. Wij willen graag weten of dit transportschade is. Schade moet je direct melden bij ons, liefst per e-mail met foto's anders kunnen we GEEN aanspraak maken op de transportverzekering. Zie je de schade al bij aflevering, laat de chauffeur hier altijd een notitie van maken.

Kan ik mijn pakket traceren via track & trace?

Wij zorgen ervoor dat je op de hoogte blijft per e-mail. Zodra wij je pakket klaar hebben gezet voor transport, ontvang je van ons automatisch met track en trace link op het opgegeven e-mailadres. Brievenbuspakjes zijn ook traceerbaar! Als je in die e-mail op de link klikt, ga je naar de track en trace website van de vervoerder. De link zal pas werken als je zending in het distributiecentrum aankomt (meestal aan het eind van de avond).

Er staat er geen informatie op die pagina, wat kan er loos zijn?

  • Je pakket is nog niet aangekomen in het distributiecentrum
  • De order is ouder dan 6 maanden
  • De informatie in de link klopt niet. In dit geval kun je het beste per e-mail contact met ons opnemen.